Thursday, April 9, 2015

Шта ће љилгавац Лешић одговорити када прочита писмо?


Ја у истину не подржавам, не браним и не штитим невладику Ђокића. Сам је себе увалио у све ово па нека се сада сам на ватри пече. Али суштинска ствар је та да се у свим осталим ставовима и чињеницама у потпуности слажем са Ђорђем Петровићем.


Посматрам, како се само сада, сви који су ишли на поклоњење изасланству које је послало одељење удбе политбироа београдске патријаршије хвале около, како су открили да манастир у Милтону купује свеће од приватне организације. Када их упитам шта они у томе лоше и незаконито виде, одговора немају. У суштини то уопште није незаконито. Незаконито је једино што је Ђокић наметао другим легалним  ентитетима који улазе у састав његове  епархије да те свеће морају да купују.

Горе и апсолутно је незаконито да поп Павловић који је на платном списку његове ЦШО израђује и продаје свеће тој ЦШО. То би исто било као када би лекар преписивао и сам продавао лек који преписује, а то је онда законски дефинисано као сукоб интереса. Још горе је ово, да девијантни Шибалић у неку руку и криминалац, јер је подржао ону групу криминалаца из Дечана да претуку оца Симеона, има своју радионицу преко које снабдева, сигуран сам, сопствену епархију, и то исто као и у случају попа Павловића се легалним речником назива  сукоб интереса.

Где је сада онима који су ишли на ходочашће споменутим хокшатплерима лице морала? Двоструки аршини и стандарди су негативно дефинисани у свим читанкама етике почевши од Аристотела. Или како рече мајка Јевросима: "Ни по бабу ни постричевима, већ по правди Бога истинога." И исто тако: "Боље ти је сине изгубити главе негол своје огрешити душе!"

А шта ће на ово писмо рећи љигави Лешић, који ово све ради не би ли свога рођу довео у Милтон? Знате вели он мени једном овако: "Знаш Јанко са владикама ако хоећеш нешто да решиш само им покажи паре. Они су на паре страшно похлени. И пара им никада није доста." Љигавац се хвалиса около како је он тај који је главни покретач  сечења главе Ђокићеве и како је он тај који је то све сам  удесио, вели, преко једног свог познаника јаког владике без ока. Значи и тај "владика" без ока је похлепан на паре, јер Лешић све решава преко пара. Тако да ће Љигавац само рећи, ја сам то удесио, и ша ми можете? Зато се таквима не пишу братска писма.

Само пре него завршим да додам. Је ли игде неко на и једној фресци видео било којег светца или владику да су одсликани без ока? Не сви су они здрави и нормални људи, а Господ у једној својој поруци апостолима даје савет да се чувају обележених. Дакле пројекат Лешић нам долази од обележеног, па ћемо имати прилику да ускоро видимо исход тог љигавог пројекта.

А он ће ако се не предупрде инкквизитори изгледати овако: "Још пре него је инквизиторска удба београдске патријаршије напустила Београд, политбиро је написао акт о смени "владике" Ђокића а ово ходочашће по Бартону само треба тумачити као један мешетарски параван, где су бездушници десет пута гори од Ђокића дошли да саслушају гнев разочараних и да на томе себи прикупе поене. Другим речима да профитирају у своју корист. Када они уклоне Ђокића управо како савршено предвиђа господин Петровић, доћи ће неки језуита или близак језуитима да га наследи.

Даке, Ђокић одлази али са његовим одласком проблем неће бити решен него ће се удесетостручити.

Тако, лично сам мишљња да ватру не треба гасити већ је треба још више потпалити, како би у њој пацови сви изгорели. Не ја не припадам онима који су ишли на ходочашће језитима удбе београдске патријаршије из осветољубивих разлога. Осветољубивост је гарнција за пораз. Ја не не видим шта се постиже с тиме што ће неко као онај несретник што је потпалио воденицу због мишева гледајући је како гори да узвикне: "Због воденице куку мене а због мишева ОХОХО!" Тако је то сда и у овом случају, они кратковиди у позицији сопствене перспективе виде само осветољубље Ђокић, али не виде да оне којима су на Бартон отишли да им клече, су управо ватра која је захватила воденицу. Ако раде то што раде свесно па су на ходочашће двојици девијантних и једном преваранту ишли трезвене главе, онда су они већа ништавила од њих. А ако су и заиста толико близу шуме да од ње не виде дрвеће, онда их ја стварно и искрено жалим.

Овде бих да ставим тачку на све, уз напомену оно што су језуити радили по Бартону је све илегално укључивши и упаде у Ђокићеве дворе ради наводне финансијске контроле. Где им је судско решење да то раде? Па ако је неко заинтересован да их гони легалним путем, у овом случају и те како постоји основа за тако нешто. Но, ја нисам ничији легални саветник те зато нека угрожена страна потражи доброг адвоката и видеће да се кајати неће.

Јанко Бојић

No comments:

Post a Comment