Sunday, May 20, 2012

Greh i Kriminal



Problem sa kojim se suočava Beogradska Patrijarsija nije Artemije, niti Parvoslavni konzervatizam,  već hipokrizija njenih paposlavista, ili kakao bih ih ja nazvao novotarskih fundamentalista, to jest njenih papskih Talibana. Комплетан текст >>>
 Da bi se mogla predstaviti autentična slika spomenute hipokrizije nije moguće a da se zaobiđe njen kraetor, koji ne stoluje u Beogradskoj Patrijaršiji već na jednom drugom mestu.

U svom nedavnom i neverovatnom izvinjenju Irskim rimokatolicima, šef vatikanskog podzemlja Jozef Ratzinger, zvani papa Benedikt je objasnio, ili možda samo pokušao da to učini, zašto su grešni rimokatolički popovi pali u kriminalno iskušenje silovanja dece. Po njemu samo u greh.  Da bi ipak na neki način ublažio kriminal koji vatikanski klerikalci sprovode nad nevinim žrtvama, ili pak da bi zaobišao temu, Rtzinger, umesto nedvosmislenog izvinjenja i pokajanja, dodaje: ''Poslednjih decenija, ma kako, Crkva u vašoj zemlji mora da se konfrontira sa novim izazovom za veru, koji proističe iz ubrzane transformacije i sekularizacije Irskog društva. Ti ubrzani koraci društvenih promena se često dešavaju, negativno utičući na tradicionalnu pripadnost vrednostima katoličkog učenja.“

O kojim li to pak vrednostima, i kakvom učenju pokušava Joza Ratzinger da da poseban prizvuk u ovoj poslednjoj rečenici? Prvo što pada u oči je to da on katoličanstvo odvaja od Hrišćanstva. Praveći na taj način nekakvu katoličku veru i religiju. Što ne samo, da ovo nije tačno, već se protivi bilo kakvoj normalnoj logističkoj formi.  Reč katolik grčki καθολικός  (katolikos) u prevodu svemir, a sam pojam katolicizam proistče opet od grčke fraze καθόλου (kat'holu) u uproštenom značenju celovitost.  Kada je u pitanju Crkva, onda se ovaj termin odnosi na jednu svetsku, celovitu ili kako mi to jednostavnije iskazujemo u Simvolu vere, Vaseljensku Crkvu, ali ne bilo koju, već prema istom Simvolu vere crkvu Svetih Apoistola to jest crkvu našeg Spasitelja Isusa Hrista. Tako da kao vera ( religija) ne postoji nikakva katoličanska, to tako nije samo da  je sasvim nelogično, već vera može i isključivo biti jedna od mnogobrojnih danas poznatih u svetu. Ali kada Ratzinger hoće onda i neka mu bude, pošto njegova ''crkva''  nije i svakako ne može biti Crkva Hristova. U Hristovoj Crkvi je naravno nezamislivo orgijanje u stilu Bordžija, ili pak i ovo o čemu Joza Ratzinger govori u njgovom izvinjenju Ircima da neko kao njegovi popovi siluje decu, pa čak i onu gluvonemu, gde je sam Jozo bio saučesnik u takvom kriminalu.¹  O kojim to dakle učenjima i vrednostima taj čovek u opšte govori, i da li on zna šta govori? Njemu dakle očigledno smeta, a to ništa nije neobičnio za vatikansko podzemlje, bilo kakav napredak i progres. On to u ostalom i ne skriva u celom pismu koje je uputio Irskim rimokatolicima.

Pored Irske postoje i druge zemlje u kojim je rimokatoličanstvo, ako Jozo tako hoće, dominantna religija. Većina njih su najsiromašnije i najnerazvijenije zemlje sveta. Latinsko američke države, pa onda deo Afričkih država. Od ukupno nekih 850 do 900 miliona rimokataolika kojih ima u svetu, najveći deo oko 750 milona žive u ovim najsiromašnijim i najnerazvijenijim zemljama sveta, ispd svake granice bede i očajanja. I gde u stvari ovakve pojave kao u Irskoj su gotovo svakidašnjica. Zato se treba zapitati da li treba da čudi što Ratzingeru smeta bilo kakav progres pa i sama sekularizacija.   Pa čak i one evropske države, Italija, Portgalija, Španija, Poljska, Hrvatska, Mađarska, i tako redom koje su se uzdigle iznad te linije siromaštva i očajanja, a u kojima dominira antihristovo rimokatoličanstvo, su daleko zaostalie u razvoju od onih država, koje su se izvukle ispod diktature vatikanskog oligarhijskog udruženja, zahvaljujući protestantskom reformizmu. Zašto je to tako? Pa pogledajmo šta vatikanska oligrahija propoveda u pismu navodnog izvinjenja, i šta joj smeta?

I kao što bi spomenuto, zloupotreba dece, i drugih vrsta sličnih kriminalnih mahinacija i mazohizma, koje sprovodi rimokatolički antihrist, se ne dešavaju samo u Irskoj. One se dešavaju, i svugde, i na svakom drugom mestu gde je rimokatoličanstvo prisutno, i sa kojima šef Vatikana ne pokazuje narčitu želju da se suoči. Irska na kraju i nije  jedino mesto u svetu, gde se dešavju socijalne transformacije, i gde se odvija ubrazana sekularizacija. Kada u istom pismu Ratzinger napada seksualne prekršaje karakterišući ih kao izazove za njegovu crkvu, on je tu samo donekle u pravu, jer ti izazovi ne proističu iz razloga za koje on smatra da su i zaista takvi.

Nije to baš tako davano bilo kada svaki postupak, pa čak i postupci kriminalni, od strane moćnika su se  mogaoli zakloniti iza imena Božijeg, kao neka vrsta moralnih opravdanja. Dans se takve stvari ne tolerišu. Ne i baš tako davno narod je se obraćao svojim fratrima (rabajima, svakojakim propovednicima) za moralna upustva, dok je seksualno ponašanje često bilo diktirano od starne moćnih i jačih. I zaista pravi Hrišćani i te kako veruju da postoji greh i vrednosti koje propoveda Crkva, a te vrednosti i te kako  imaju svoju nedvosmislenu opravdanost. Ali hipokrizija je davala  previlegovanim grupama uključujući i rimokatoličke klerikalce, određenu zavetrinu. Tako su ljudi iz bogatih slojeva imali svoje ljubavnice, profesori su imali ljubavne afere sa studentkinjama, pa čak i voljeni seoski fratar,  čovek socijalne i duhovne moći je, često mogao da ima seksualna zadovoljstva sa ženama, veoma udobno kako bi naravno zadovoljio svoje lične potrebe. Ova praksa se smatrala, pa i na neki način uvažavala kao životna potreba,  i još uvek je to tako u siromašnom svetu zastupljeno. Što naravno u moderno vreme nam daje mnoga objašnjnja  za enormnu  zloupotrebu dece u siromašnim i nerazvijenim zemljama. Ne zaboravimo da je u renesansnoj Italiji čak i ''papa'' bio previlegovan da ima svoju decu. Ovo nam pokazuje da je celibat, iako zamišljen kao neka vrsta plemenitosti,  pogotovu onaj prinudni, ma kako na to neko  gledao, je  pojam koji je neostvariv u većini slučajeva.

Život žena  pod tradicionalnim uslovima gore spomenutim je bio čvrsto ograničen. Sa malim izuetcima u ograničenim krugovima aristokrtaskog sloja, gde su žene mogle čak imati vanbračnog ljubavnika, život žene se svodio na to da budu domaćice i majke porođene dece.  O nekim pravima dece u uslovima koje Ratzinger zagovara bilo je tako reći ne zamislivo govoriti. Autoritet starijeg  je bio neprikosnoven.

Zato Ratzingeru i drugim neokonzervativcima, emancipovanost pridaje smetnje koje su za njihovo pojmovisanje života nezamislive. Dvadeseti vek nameće izvesnu  slobodu koja se temelji na sekularizaciji, koja može da izgleda kao neka vrsta liberalnog orgijanja. U nekim pogledima može se reći i da jeste tako. Ali prave promene u zemljama gde emancipacija poprima zavidan karakter, kao što to uočava Rtazinger je slučaj i sa Irskom staus života i emancipacije dece i žena pridobija oderđenenu pa čak i veliku pažnju.

Brakovi stradaju ako se neko uhvati da ima mistresu, ne opreavdava se postupak profesora da imaju ljubavne afere sa studentima,  ili pak da fratri uživaju povlašćeno pravo da uživaju u aferama sa svojim sobaricama. Narod postaje netolerantan prema hipokriziji. U tom smislu za promene  iz 1960_tih i sedmadesetih moglo bi se reći da su dovele do izvesnog puritanizma. Specijano kada ovo govorimo treba gledati na SAD i Kanadu, gde osoba čak ako napravi, ne mora da ima, već da samo da  neparvilan komentar po pitanju seksualnosti, gubi posao.  Možda i zbog toga što su mnoge predrasude popadale, protivljenje praksi seksualne eksploatacije dece, poprima čak i fanatične razmere. Ovakva vrsta ''fanatizma'' usmerena ka protivljenju eksploatacije, kada su deca u pitanju je, potpuno opravdana, pošto su baš upravo deca ta koja nemaju mogućnosti da pruže otpor i zaštite sebe, na adekvatan način. I zaista je za žaljenje kada su deca zloupotrebljena na jedan takav manijačko – mazohistički način. A pogotovu je to ne dopustiuvo kada u takvim zloupotrebama saučestvuju i takvi ljudi kao što su Vojček i Jozef, šefovi vatikianskog podzemlja. Ovaj drugi je saučestvovao u jednom tako gnusnom kriminalu kao što je silovanje gluvoneme dece od strane fratara L. Marfija iz Vinskonsina. Dok je novosadskog biskupa Mirka Bulovića omoljeni ''papa'' Vojtila danas s pravom osumnjičen za saučesništvo silovanja dečaka u oltaru od strane fratra Bernarda Princa.

I sam Ratzinger se mora složiti sa činjenicom da je emancipacija žena i protekcija dece ispravna stvar. Mada kao kardinal, iako je njegova navodna dužnost bila da spreči zloupotrebu dece, u tom poslu se on nije pokazao baš uspešnim. Naprotiv svojim ponašanjem ne samo da je prešutkivao, već je podspešivao ovu vrstu kriminala. Izgleda bilo mu je važnije da  njegovu ''crkvu'' zaštiti od skandala, radije nego da se bori protiv kriminala. Pa čak se primećuje da će bilo ko  iz vatikanskog podzemlja biti zainteresovan i da će prteduzeti bilo šta da spreči zloupotrebu ljudske naivnosti posredstvom manipulatorskih metoda ispovedništva. Razlog ove manipulacije je taj što rimokatolički popovi za razliku od Pravoslavnog sveštenstva sebi daju za pravo da oni, a ne Bog prštaju grehe. Zloupotreba ispovedanja greha se može jedino izbeći onda kada se u tom smislu primenjuje ispravna ceremonija. Verovatno zato što se nakaradna praksa primenjuje kod ispovesti, i nenormalan život rimokatoličkih klerikalaca podstaknut prinudnim celibatom,  to i jedino, i ništa drugo može objasniti, zašto rimokatoličko klerikalstvo nije u stanju da razdvoji greh od kriminala. Jer sam celibat pogotovu prinudni je, ma kako bio pravdan i zamišljen, anhronizam proteklih dana i vekova. Dakle ''papin'' problem nisu emancipacija i modernizam već hipokrizija koja vekovima zaokuplja vatikansko podzemlje.

Postoji i rešenje za ovaj problem. Ili da vatikasko podzemlje odobri svojim klericima da se žene, ili neka im omogući da obrazuju klub homoseksualca, gde mogu slobodno da orgijaju i u takvoj sodomoji, ali ne na račun prisile već pristanka. Ovo drugo može da bude jedino opravdano time što i onako vatikansko podzemlje nije jedna normalna već anahrona i izopačena organizacija.

Dok sam pisao gornje redove na engleskom, često su mi kroz glavu prolazile misli o situaciji sa onim faktorom koji obuhvata jurisdikcija beogradske patrijaršije, a pogotovu njen osioni nasrtaj na Vladiku Artemija, o njenom zbližavnju čak i pod ovim uslovima sa  vatikanskim podzemljem.

Danas u svom vrhunskom delirijumu zbližavanja pogubnom vatikanskom podzemlju beogradska patrijaršija, pokušava  da izazovom skandala Artemije, zavara ne samo vernike, sledbenike Svetog Save, ona se u poduhvatu  zavavravanja vernika pokazala sasvim neuspešnom, već se dobija utisak da joj i posao zavaravanja šire javnosti ne polazi od ruke. To je i sasvim razumljivo pošto beogradskom patrijaršiom ne vlada intelekt, već manipulantski duh odškolovan od strane hipokritičnog vatikanskog podzemlja. Mirko Bulović i Risto iz Bare Radovića,  avangarda vatikanskog podzemlja u beogradskoj patrijaršiji su,  još davno dok su izučavali trikove manipulisanja na jezutskom koledžu u Rimu, postali indoktrinisani tom antihrišćanskom ideologiom. Dakle dva antihrista koji su zavedeni od strane vatikanskog podzemlja pokušavaju da srpskom narodu nametnu nemoguće, a to je manipulantska hipokritična jezuitska ideologija.

Naravno da su oni uza sebe uspeli da pridobiju i neke sledbenike. Koje i kakve? To je sasvim jedno drugo pitanje.  Ali im se u njihovoj prljavoj raboti, pohoda na Svetosavlje sigurno neće i ne može priključiti onaj bolji i otmeniji deo srpskog nacionalnog bića i establišmenta. Jer da su Srbi hteli biti roblje vatikanskog podzemlja a ne slobodari kako duha tako i tela, to su mogli učiniti pre i više od deset vekova, kada se o kriminalnoj prirodi vatikanskog podzemlja gotovo ništa i nije znalo kao danas. Sveti se Sava ne opredeljuje za Pravoslavni orijent, ne zato što je on tada bio moćniji i snažniji od kriminalne zapadne jeresi, već zato što je i sam uočio da su Pravoslavci humani, i da je njihova težnja ka pravdi i istini. Drugim rečima, Sveti Sava prilazi Pravoslavlju zarad slobode a ne robovanja.

Zato se i nameće pitanje, zašto Mirko i Risto, ostavimo ostale, Jovana, Miroslava, Stanasaija, i druge, oni su samo igračka u rukama ove dvojice, ne odustanu  od pogrešnog puta kojim su krenuli, kada je danas, više nego bilo kada očigledno da je tlo ispod vatikana zahvatila osulina? To je za njih više nemoguće. To je nemoguće za njih od onoga dana kada su svojim nogama kročili u tu provaliju. A to je bilo tako davno, da sve ono čime su oni zaduženi, a i ko zna šta su oni sve tamo radili, i u kavkve su kriminalne radnje bili još i tada  uključeni? Nije samo kriminal na bazi seksualne zloupotrebe jedina poročnost kojom je ispunjeno vatikansko podzemlje.

Dakle ona ista hipokrizija koja vlada vatikanskim podzemljem, ta vatikanska hipokrizija je zahvatila prvo njih i još nekolicinu kao recimo i Miraša Dedeića, njihovog školskog druga sa jezuitskog koledža, koji su se tamo odškolovali. Spominje se često i nekakav Radovan mislim rekoše Bizgović, koji se često muva po patrijaršiji, i taj je jedan od te družine hipokriuničara. Ta se eto hipokrizija prenela preko ovih spomenutih u beogradsku patrijaršiju, i ta hipokrizija, a ne starac Artemije je problem koji je obuhvatio i vlada njome. I naravno da će upravo hipokrizija urušiti današnju  beogradsku patrijaršiju, na isti način, kao što hipokrizija uništava vatikansko podzemlje.    

Savakom poštenom čoveku, kao, i svim vernicima sledbenicima Svetog Save treba da bude jasno, da ono što čini paposlavistička oligrahija iz beogradske patrijaršije ravno je onome što čine svi hjihovi gospodari iz vatikanskog podzemlja. To jest, i oni kao i vatikansko kriminalno udruženje nisu u stanju da razdvoje greh od kriminala. Silovanje gluvoneme dece nije greh već nedopustiv i neoprostiv kriminal. Dok pristajanje za vatikanskim kriminalnim udruženjem članova beogradske patrijaršije, je kobno kriminalno delo izdajstva, a prihvatanje junije sa njima je součestvovanje u njihovom kriminalu. Dakle beogradska patrijaršija pokoravajući se vatikanskom kriminalnom udruženju, bez bilo kakvog razloga tone u dvostruki krimuinal.

Zato, nas koji se protivimo nedelima nečastivih koji poput biskupa Bulovića nas kao nazivaju sektom Artemijavaca, s naše strane njima sledi jednostavna poruka. ''Sekta''  Artemijavaca korača putem Istine i Pravde, to je put  ka večnoj zublji koja uvek svetli u pomrčini, a svetlost ne gubi.  Iz tog razloga nas na njihovu jeres i sektašenja, dela nečasna i kriminalna, ništa ne obavezuje.  Bulović i svi njegovi istomišljenici mogu da potpišu na hiljade ravenskih sporazuma, ali taj njegov nečasni čin, mene ili bilo kog smernog i poštenog čoveka ne obavezuje. Bulović i njihovi sledbenici su sasvim slobodni da sa nivoa njihovog znanja i umeća deluju u onoj sredini koja se iznad tog njihovog nivoa nije u stanju da uzdigne na viši.

Njihov je, a ne naš problem što nas u njihova nedela nisu sposobni ubediti da ih sledimo. Uprošteno to se naziva niskoćom intelektualnog nivoa. A da nam ono što oni čine, silom mogu nametnuti!? – pa to nije bilo moguće ni u vreme Pontija Pilata, a nekamo li danas.

Njihovo drugovanje sa Ratzingerom ravno je drugovanju Borisa iz Beogradskog Pašaluka sa Hašimom Tačijem.

Na Svetog Nikolu leta gospodnjeg 2010.

Janko Bojić
_____________________________  
¹Jozef Ratzinger alijas Bendikt je bio kao kardinal zaduzen da resi problem pedofilije unutar vatikanskog podzemlja. U tom poslu se pokazao ne samo neuspesan, vec je bio uopste nezainteresovan da ga reasva, buduci da je i sam devijnatna osoba, nije on bio u stanju da se drugoj vrsti devijantnosti suprotstavi.




No comments:

Post a Comment