Friday, June 12, 2015

Бабска мудрост и кардиналова заборавност.

Писао мени и кардинал Ристо Радовић са Цетиња. Нећете веровати.  Да јесте писао, али тек када сам открио којој цивилизацији припада. Једни његови пријтељи, када сам од кардинала Ристе добио прво писмо нису могли веровати, да се кардинал усудио у полемику упуштати.  Али ја сам у рукама има корпус деликте. Па пријатеље изненадио. 

 У ствари писао он мени први пут када сам му предходног шефа Јозу Ратзингера разшарафио у делове, и доказао кардиналу да је Јозо најобичнији криминалац. Није могао кардинал одолети процвилио.  Било је то за Божић 2007, године. 

А ево и како. Пошаљем ја једно писмо отвореног карактера Срђану Марјановићу. Паралелно то исто писмо пошаљем и кардиналу. Нема одговора са Цетиња и ја тако изгобим наду. Марјановић објави моје писмо. То је било дакле после молбе синоду Београдске патријаршије да васпостави комисију за Канаду.  И онда шта се деси? Кардинал као био затурио писмо, па када је прочитао исто у Новинару, он пише Марјановићу и моли га да му пошаље моју адресу. Хтео човек да ми лично одговори.

Имам ја његово писмо у архиви и дан данас. Није шала била је то преписка са кардиналом. Немојте замерити, знам ја одлично да су митрополит  и кардинал у истом рангу, али ипак не бих да вређам чин митрполитски, боље ово кардинал паше уз Ристу, а када користим тај израз, онда неморам и оне „нецивилизоване“ по њему владико, па преосвећени, јел,  па онда би наравно морао да се користим и лажима, Ристо из Баре Радовића се лажно издаје за Амфилохија. И тако редом. На крају па зар кардинал није лепше уз цивилизованог Ристу?

И наравно по обичају, слаго ме кардинал Ристо. Мени написао да је римокатоличка црква (наравно по Ристи је и геноцидна организација црква ???) погазила светотачко предање и запала у јерес. После неки дан помиловани, па тако се сам подписује (подпарол синода) робијаш бискуп из Новог Сада, и кичмоломац који је претио старцу Артемију да ће му кичму да саломи, довео неког црвенкапу у Београд, неки Цепидлака кажу,  а он био њима двојици професор језутски, и Ристо заборави шта је мени писао, него право у Београд па се до земље клања Цепидлаки и љуби му руку. Врхунац је Ристо и велики превртљивац.

Хајде реко,  да пређем преко тога, ипак сам ја за Ристу нецивиизован, па да мало се и ја докучим цивилизације, па се решим да друга кардинала Ристу подсетим на молбу синоду београдској патријаршји, да би било ипак паметно да се образује комисија за Канаду.

Знате шта је мени Ристо одговорио? И то ја писмо чувам у архиви. Каже мени кардинал мислећи да сам ја балавац, да то што је Георгије женскарош није ништа, и да ето пре него што је мени послао писмо он се консултовао са бабом са Дурмитора. Чудан неки кардинал, консултује се са бабом? Ови што их ја знам овде, они се консултују са неком младом снашом, а ако снаша није послушна, они јој убаце нафору испод дехолтеа, па онда завуку руку да нафору извуку, и тако снашу науче да буде послушна. И да добре и незаборвне савете кардиналима даје.

Добро не знам ја шта је Ристо радио док је млађи био, па се мало и он призвао памети, у годинама је, и отишао код бабе на Дурмитор. И каже Ристо да га је баба саветовала следећим речима: „Ђецо не разносите му грија.“ Ау бре, одличан савет. Али Ристо је само бабу послушао када је мене хтео да подметне његову лукавост.

Гле сада шта се догоди. Баба је савет Ристи упутила 2007, године. Дакле осам година уназад. И тек сада пристиже комисија за Георгија. Не, не би ни сада се то догодило, него пре, него је Ристо спаковао комисију за Ђуру из Црњелова, код њега је боравио Милан Лешић, који тврди да није сведочио  против сужња Караџића у Хашком казамату, али некако му се омакло да буде сведок тужилаштва  које подноси тужбе и просекуира Радована. Сада нека читалац одлучи за кога је Лешић сведочио?  А он тврди да није против Караџића у Хаг ишао!?

Милан није као ја, он не зна шта је црква, али ми је објаснио и уверио ме шта су „владике“ а да ја то раније нисам знао. Нисам ја знао Милана када сам се са кардиналом Ристом дописивао. По Милану нема већих корумпционаша од  „владика“ јер, како он тврди они ни на шта не пристају без пара. Видите сада пак па и ово, а ја мислио да су владике божији и да верују у бога а не у Миланове паре. И видите за разлику од мене који  умем  помало да пискарам, Милан не зна да пискара, он зна шта су „владике“ па тако се на Цетиње не иде без омама. Мислим без долара.

И шта се деси када је Лешић отишао код кардинала Ристе? Не знам. Само знам, кардинал је иза тога саставио комисију за Ђорђија да му скине главу. Шта би бре са бабом и њеним консултацијама? „Ђецо не разносите му грија!“ О, да умрла баба, па њу заменио Милан који о Цркви зана исто колико ја о тој баби са Дурмитора која саветује кардинале, и када је баба умрла, онда после свега остао само кардинал. Али и кардиналу одмичу године па тако одказују и понеке ћелије. Да случајно није у питању AD?

Јанко Бојић

No comments:

Post a Comment