Thursday, May 16, 2013

Ministar Mokra Krpa sa naduvenom pozadinom



Kada je Dobrica Ćosić pre mnogo godina bio gost Srpske Nacionalne Akademije u Torontu, i kada se zdravio, u ime prevazilazenja sukoba iz perioda Velikog rata sa Nikolom Pašićem, ondasnjim predsednikom SNA, inače unukom Staroga Pašića, između ostalih izrekao je i sledeće reči: "Zahvalan sam Kanadi što vas je udomila, obezbedila da uživate visok životni standard i uz to, sva ljudska prava i slobode."
Koristeći te slobode koje i nadaje uživam, napisao sam i stavljam citaocima donji komentar. Ja ne pripadam grupi lakeja, koji protivnike štede probranim recnikom. U ovoj zemlji, koja nije bila kao Srbija u situaciji da joj se ukine parlamentari sistem vladavine i debatskog polemisanja, politički se protivnik, čak i kada je u pravu ne štedi, a nekamo li da krene putem izdajnistva kao što to radi grupa kvinslinškog režima u Beogradskom pašaluku.

PIŠE: Janko Bojić


Čovek koji ima karizmu otirača za cipele
14, maja 2013

Sinoć dok sam gledao snimak, Vučićeve posete Kosmetu, prosto nisam mogao doći k sebi, pitajući se svo vreme, ko je i za ovakovog kretena kao što je ovaj Kurjačić mogao da glasa??? Da li je Srbija, koja uz put, više i ne postoji, osim gotovo još nešto malo više  od Beogradskog pašaluka, pa zar je i taj pašaluk, odakle se krenulo i  koji je bio odskočna daska, u jednom momentu istorije, mogao da glasa za kretene kao što su Vučić, Nikolić, Dačić i njima slični?

Ako se još ne vidi potka, osnova je čista i vidljiva, i očigledno je za šta se oni bore. Jutros sam bio na jednom sastanku gde je se našo i jedan čovek u  timu, koji je Grk, ali mlad je došao u Kanadau. Saznavši da sam Srbin,  počeo je pred svima da me hvali. Kada se sastanak završio pozvao sam samo njega da svratimo u jedan obližnji grčki restoran. I tako dok smo pili kafu, ja sam mu rekao da znam na šta misli, ali da ne zaboravi  da ni mi Srbi, iako smo po njemu još, ali samo formalno starokalendarci, postepeno nestajemo i tonemo, u glib unijaćenja.

Da ne idem u širinu, on je onda meni predočio veoma slikovito  situaciju u Grčkoj. I zašto se tamošnji političari bore da se održi  EUrobija. Ispričao mi je da Političari Grčke zarađuju plate od 8,000 eura mesečno, a prosvetni radnici jedva 700 eura mesečno, dok policija svega 600 eura mesečno. Kada sam ga pitao da li zna koliki je prosek  zarada u Grčkoj generalno, iznenadio sam se da je isti kao i drugde,  recimo u Italiji, Španiji, Irskoj, Portugaliji svega 350 eura mesečno,  dok je u Sloveniji recimo jedva 120 eura mesečno, ali Slovenija je loš  primer, jer je to novi satrapčić koji se prišljamcio direktno uz EUnacizam iz komunizma.

Znači EUrobovanje je na istoj skali, za zemlje koje svoju ekonomiju baziraju na drugim vrednostima. O tome nemam nameru sada.

U redu plata, od 8,000 eura, u odnosu na zarede profesinalaca ovde u  Kanadi i nije nešto. Ako uzmemo da su prosečne plate lekara, farmaceuta, advokata, stomatologa, računovodja, pa na kraju i prosvetra, dakle tih  profesija koje odskaču i čine osnov društvenog sistema iznad $ 13,000 mesečno u proseku. U ovu kategoriju zasigurno ne bih stavio poslodavce i investitore, jer su njihove zarade basnoslovno velike. Predsednici  osrednjih organizacija, kao recimo Jonson Kontrol imaju preko dva  miliona dolara godišnju zaradu. A predsednik Dženeral Elektrika, mislim negde iznad 15 miliona. Ali ovo je Severna Amerika, gde je i život dosta skuplji, nego u Španiji i Italiji.

Ipak osam hiljada eura mesečno za političare u Grčkoj, Italiji, Portugaliji, Španiji je velika plata. Zato,  ja ovom Grku rekoh do slovce: “Pa ti Grčki političari imaju sreću da im ja nisam u policiji, (jer kanadska plicija ima daleko veći prosek zarada, čak i od profesija koje sam spomenuo), pa da me plate dvanestostruko niže od njih, verujte mi, da mnogi takvi političari pored mene policajca, ne bi nosili glave na  ramenima.” I da znate da ne bi.

Tako da eto, pored sve one glume onaj nesrecni Vujica sa  snimaka, a mnogo je Kurjačić proziran, iako se pozivao na domaće  vaspitanje, ako iko domaćeg Vaspitanja nema, upravo ga Vujica ničim ne pokazuje. Dakle Vujica je lagao da se on kao bori za Srbe sa Kosmeta. To je svakome ko je malo vise posmatrao Kurjačića, a manje slušao, jasno, jer jezik tela (mimika) a ne reči govori o karakteru, i njemu je do Srba, ne samo sa Kosmeta, vec i bilo kojih, isto onoliko koliko mu je do lanjskog snega.

Vujica se bori i veruje, ako povuče sluđenu javnost van Kosmeta, za  sobom, da ga podrži, da kao dobije pristup, o ne znam ni ja čemu. Eto visokoh plata za plotičare, jer bre, umislilo djubre, da je on kao političar, dok u suštini niti je političar, niti bilo šta. A narod? - ko te pita. Narod je za njega niko i ništa. Još niko ne zna za koliko su ga EUnacisti potkupili da izda i da im preda Kosmet? ** To  ostaje da se vidi.

Nego ne mogu da shvatim da je i zaista to balavo stvorenje, verovatno rođeno u nekoj porodici komunističkih funkcionera, jedinac i sebičbnjak, toliko jadan i bedan? Napado je gospodina Jakšića da mu je psovao majku, da se ne boji pretnji, i šta ti ja znam sve. Loš je glumac Vujica.

Videlo mu se ne samo na licu, već i na ostalom delu tela, da laže, ali,  i da je tačno da mu je neko psovao majku, jedn vrli političar to ne bi  javno isticao.

I upravo se po tome vidi koliko je nesposoban. Valjde ga je strašno  pogodilo, to što su mu deca vikala da ga treba ubiti. Izgleda da srpska deca mnogo trezvenije razmišqaju od svojih roditeqa i imaju više smisla za pravdu i istinu. Ako je da izađe na sud, da se potvrdi ova dečija pravednička presuda, pa da se osudi na vešanje, mada sam jedan koji pripada pokretu protiv smrtnih presuda, za njega bih sigurno glasao da ga vešaju. A evo i zašto. Doživljavam ga kao parazita, od koga da se organizam sačuva i ostane zdrav, nije greh takvog parazita uništiti antibiotikom. Tako konopac oko vrata, svakom izdajnuku doživljavam kao antibiotik za parazite.

Zašto je u opšte onako sakatio rodjenu majku, ponavljajući bar desetak puta da mu ju je neko psovao? I da jeste, pa zar je ta njgova majka toliki  beda, da je njen sin izlaže tolikom nipodaštavanju? Da mu išta znači, ne bi  javno onako govorio, jer ono što radi, on mora da zna da mu svaki  Srbin, osim mene, po pret puta na dan opsuje tu bedu koja ga je rodila.

Čvrsti političari se ne ponašaju kao Kurjačić. Govorili su za Vinstona Čercila da je buldog, i on je to znao. Prvi put jedan, što se prezivao Pilar (bandera), u parlamentu mu je to i javno saopštio, kada umesto imena, u kritici je upotrebio njegov nadimak. I znate kako mu je Čerčil uzvratio? “Gospodine Bandera, ja možda i jesam buldog, ali, vodi računa i pazi se dobro, jer ako si malo inteligentan, morao bi dobro da znaš šta buldog napravi kada stane pored bandere.

Ja, kako rekoh sam verovatno jedini Srbin, koji neću ni slučajno da opsujem majku bedniku Vujici. To iz razloga, jer se pitam, kakva je i zaista beda mogla da rodi onakvog degenerika?

Već za njega imam nešto drugo čime bih na kraju da ga počastim, kao  pristalicu EUnacističku, koji se u beogradskom pašaluku ponaša kao mali Hitlerčić.

Imam odlične izraze, koje pozajmljujem od Najdjela Fardža, onog  najvećeg kritičara komesara u EUnacističkom centarlnom komitetu iz Brisela. Koji one morane ama baš ni malo ne štedi. Kaže Fardž jednom deformitetu tamo što se zove Herman Van Rompuy, i što me po ponašanju mnogo na njega podseća Vujica iz Beogradskog pašaluka. Kaže mu gospodin Faradž da je on Pin up Boy EUrobije.

A znate li šta je pin up boy? Nemam adekvatan izraz, u našem jeziku, ali prvo je se počelo sa pin up girls. To su vam žene, ili devojke poput Merlin Monroe, Pamele Anderson, Sofije Loren i tako redom, koje u glavi neamju mnogo pameti, jedino su privlačne izgeldom, pa se onda da bi što atrektivnije bile, i kako bi izgledale sto privlacnije, specificno oblače zategnuto, da bi kako u glavi mozga nemaju, onda istaknutom zadnjicom skrenule pažnju suprotnog pola. U poslednje vreme su se zbog obznane pederastije, počeli javljati i pin up dečaci, isto tako u glavama mnogo nemaju ali eto vrskaju zadnjicom kako Vujica.

Već Holivud snima i filmove o njima, a ovo je dobro došlo Faradžu, da stvori svoje kritičke kovanice i počasti kretene EUroskog takozvanog  parlamenta. Pa tako eto, i ja tom EUropcu sa gornjih snimaka, "ministru" u beogradskom pašaluku, dodeljujem isti pijetet u zamenu za psovanje mu majke.

A drugi još lepši pijetet koji je Najđel Fardž dodelio pin up dečku EUrobije je da mu je karizma jednaka otiraču cipela ("Mr. van Rompuy! You have the charisma of a damp rag!”)*. Zato i ja kada se radi o Pin up Dečku, bi ga rado, zajedno sa njegovim EUropcima, sutra posalo u taj EUropski komesarijat, da ga malo tamo kritičari izrešetaju. Brzo bi se pin up dečko sa karizmom otirača za opanke uverio, pa bi mu kasnije i psovanje majke bilo lakše prihvatljivo, nego ono što oni kreteni u Briselu svakodnevno preživljavju. Jad i beda je Vujica.

I, u pravu je da on nije bio u stanju da od EUrobije izvuče bolji sporazum. Ja se sa njim po tom pitanju u opšte i u celosti slazem. Kakav pregovarač nakav i sporazum. A to se i vidi sa ove sednice. Prvi put se valjde Pin up Boj, sa karizmom otirača opanaka, veleizdajnik, susreo sa  pravom opoziciom u zivotiu. U početku nastupio je je grubo, arogantno, nepromišljeno. Šta je urdio kada je bio pritisnut činjenicama i pribijen uza zid? Kao pravi Pin up dečačić "ministar" sa karizmom brisača opanaka, skide gaće, malo vrcnu u stilu trbušnog plesa, i pokaza pravo lice.

Šta mislite? Da ga u Berlinu i Briselu nisu pročitali i procenili?

*Dump rug je u prostom prevodu jedna mokra krpetina, koja može da ima višestruku namenu. Faradž misli na otirač za prljavu obuću.

**Ovih dana u Moskvi je ulovljen Ryan Christopher Fogle špijun CIA, koji je vrbovao svog kolegu iz ruske obaveštajne službe. Iz snimka telefonskog razgovora Fogle kaže svom kolegi iz FSB da ako prisatne na sardnju, sebi obezbeđuje zaradu od $ 1 000 000 godišnje. Koliko CIA plaća svoje špijune Kurjačića, Dačićija i Nikolićija, da izdaju svoj narod? Pretpostavljam negde oko $ 90 000 godišnje. Monogo se bre jeftino prostituišu ove tri prostitutke. Jedna njihova koleginica na ako radi u blizini kuće strave i užasa sa Reke Potomak, zardi oko pola miliona godišnje. Takvoj prostitutki nisu potrebni ni glasači, jedina joj je briga gde da kupi kratku sukwu i neku bluzicu sa razgolićenim deholteom.

____________
 U Briselskom komesarijatu sedi i moran iz Slovenije. Pozalise mi se u subotu neki Slovenci, da se u Sloveniji danas pod Nemcima mnogo gore zivi nego kada su u Jugoslaviji ziveli pod Srbima. Znam to ja i bez njih samo oni u Jugoslavili nisu ziveli pod Srbima. Znam isto da se trenutno, cak i u Beogradskom pasaluku bolje zivi, nego kako u Sloveniji, tako i u Hrvatskoj. Poslovni partner mi je Hrvat, pa dobro znam sta govorim. Zasto EUnacista, mali Kurajacic koji se u Beogradskom pasaluku ponasa kao mali Hitler, se ne osvrne na primere Slovenije, Bugarske, Italije, gde je zivot svedenen na gotovo nista. I ne usporedi ih sa Islandom koji pobeze iz misolovke sto se zove EU, pa dozive uspon nevidjen u svojoj istoriji. Nego po Kosmetu se sluzi kozjom majstoriom,. Znate za ono da je majstor koza.

No comments:

Post a Comment