Saturday, April 18, 2015

Pismo jednom koji me izkritikova


Ne znam da li si pročitao članak koji sam ti preporučio? Vidim da je nekoliko njih iz tvoje okoline izlazilo na prezentaciju, ali ko su stvarni posetioci ja ne znam, pošto za razliku od organizacija uvid u detalje nije omogucen i dostupan, onda kada su u pitanju privtana lica.

Ubuduće ti i ja, a tako i mnogi drugi možemo da pričamo o pesku ako treba, ali o crkvi i mislim opasnosti koja joj preti ja od sada pa nadalje stavljam tacku. Vidim da je nas Srbe odlično opisao Jovan Ristić. Manji deo su odvažni i spremni su na najveću žrtvu kako bi se izborili za pravdu, slobodu i istinu. Onaj drugi, ali možda i većinski su povukli nasleđe iz vremena turske vladavine.
U prirodi im je pokornički mentalitet pa zato nisu u stanju da odvoje čak ni crno od belog, a niti su u stanju da racionalno razmišljaju. Šta to znači da me sinoć kasno zove jedan sveštenik i da mi kao čestita za moju otvorenost i iskrenost. Kada sam ga pitao šta će sada biti pošto su se inkvizitori na čelu sa nabilježanim dokopali Đokića mlađeg u Beogradu, i kada inkvizicija uputi svog pedera da zameni svojeglavog Đokića on uzvrati.
- Pa znaš kako, ja sam drugo ja moram da poštujem odluke crkvenih vlasti - veli mi on.
- Ne razumem zašto si ti drugo, oni mogu i mene da proganjaju isto kao tebe. Mogu da pokrenu njihov crvkeni, da ne kažem mafijški sud pa da me ekskomuniciraju.
- Nesmeju oni na tebe tako lako. Odgovara on.
- Kako onda smeju na tebe a ne smeju na mene?
- Zato što ti umeš da se boriš sa njima.

Dakle ja umem da se borim a drugi ne umeju. Nije to u pitanju nego jednostavno podlost i kukavičluk. Kada je u pitanju nepravda bilo koje vrste na nju se ustje dok i poslednji impuls srčanog udara se oseća u organizmu. Ugledajte se gospodo sveštenici današnje generacije na vojvodu Đujića. Skide čovek mantiju i zgrabi pušku da se za pravdu bori. Na popa Luku Lazarevića, onoga što se proslavio na Mišaru. Na vladiku Danila, koji je odslikan sa mantiom na ramenima a za pojasm mu zakačeno svijetlo oružje. A oko vrata mu visi džeferdar. Ali ja ovde pričam o hrbrima a ne o kukavicama, koji sagnute glave idu za vatikanskim sluganjama i prostitutkama, i to su kao neki sveštenici koji tvrde da na ovaj način ne izdaju Svetog Savu.

Uzmi malo vremena pa pročitaj ovo ispod kratko je.


Rekoše mi jutros da je Đokić mlađi napustio njegov voljeni Milton i otišao u Beograd. Kako mi se čini nešto slično se dešava kao i sa njegovim bratom, kada ga je nabilježeni navukao na zamku da napusti Nemačku i dođe u ptrijaršiju.

Kada je Kosta došao u Beograd onda ga je nabilježeni zatvorio u patriaršijski zatvor i tu je ostao do iščitavanja konačne odlike koju je već unapred bila pripremila inkvizitorska komisija. Verovatno ta ista sudbina čeka i Đokića mlađeg. 
Ima nas koji smatramo da ovo kako radi inkvizicija je besmislica, a ima i onih koji su se zalepili uz papske sluganje i prostitutke. Tako je to svejedno ali posle svega preostaje samo jedno pitanje, pa ako neko zna neka mi odgovori.

Pitanje se naravno odnosi na one koji smatraju da su u slučaju problema ili možda ako neko hoće bakteriooškog oboljenja Đokić upotrebili pravi lek koji se na marketu prodaje pod nazivom inkvizitorium beogradske patrijaršije. Ja ne znam koji je lekar taj lek prepisao, a da unapred pacijenta nije upozorio na posledična dejstva. Po meni takav lekar ne zna šta radi. Svaki lekar koji zna šta radi kada  pacijentu prepisuje lek on mu unapred objasni posledična dejstva.

Zato me živo interesuje da li se pacijent raspitao za posledična dejstva leka inkvizitorim, i da li kojim slučajem taj lek koji uništava bakterije ne podspešuje neki virus u ovom slučaju može to da bude i besnilo, a kako je jedna od substnci leka opasna i neispitana mešavina koja je satstavljena bez stručnog znanja i kontrole, ta mešavina zvana papski sluganje i prostitutke ne bi iznennadilo da će posledica biti neizlečivi virus koji prouzrokuje bolest homoseksualno besnilo, iza koga nišata ne prekoostaje osim pogrebni zavod ultimativno vatikansko unijaćenje. Moje pitanje je šta će na kraju biti sa pacijentom koji se jedva oporavio od bakterije koja izazaiva usporenu smrt i sada prelazi u stanje virusnog obolenja koje izaziva instantnu groznicu?

No comments:

Post a Comment